Ultima historia para biaja a la casa

8 april 2017 - Panama City, Panama

De laatste dagen hebben wij rustig aan gedaan in Bocas de Toro. Zo zijn wij twee keer naar ons favoriete strand gegaan op het dichtbij liggende eiland Bastimentos (Red frog Beach). Vandaag op het dichtst bijzijnde eiland geweest waar Peter en Els ook nog gebivakkeerd hebben. Daar s' middags lekker rustig bij een strandtent gezeten ( Bibis dus Peter en Els) waar wij ons te goed hebben gedaan aan de cocktails en de milkshakes. Gisteren een dag op een catamaran gezeten en veel zeilen door de eilanden archipel, dolfijnen gespot en ook behoorlijk gesnorkeld in de koraal rifjes die je hier ook hebt. Ook veel visjes gezien die ik nog ken vanuit de rode zee. Hoewel het weer gisteren niet echt fantastisch was, het heeft meerdere keren geregend, was het wel een heerlijk relaxte dag.

Morgenmiddag vliegen wij terug naar Panama City. Overmorgen einde middag vliegen wij dan vervolgens terug naar Amsterdam en zijn naar verwachting in de loop van dinsdagmiddag na 6,5 weken weer Thuis in Haarlem. Het is allemaal toch snel gegaan. Bij een normale vakantie vinden wij het meestal na een een drie of vier weken genoeg. Echter met deze trip hebben wij dat minder, Wij hebben ook zoveel gedaan en ook  verschillende indrukken en  ervaringen opgedaan dat terug keer naar huis voor ons ook onwerkelijk lijkt, toch gaat het morgen een overmorgen gebeuren, natuurlijk zijn wij blij om jullie binnenkort weer allemaal te zien, vooral natuurlijk Karlijn en Joost maar ook oom Piet en de rest van de familie. Toch wel een spannende tijd geweest, ook in Haarlem.

Dit is mijn  laatste verhaal vanuit Zuid en Midden Amerika, de volgende episode komt weer gewoon onder het genot van een borreltje met jullie face to face bij ons thuis of bij jullie. Tot na dinsdag of zo spoedig mogelijk daarna. Fijn dat jullie onze reisblog grlezen hebben en hopelijk vonden jullie het ook leuk om ons te volgen. Gezien de vele reacties denk ik van wel. Wij vonden het in ieder geval heel leuk om ook jullie reacties te lezen een zo ook wat contact te houden met jullie en Nederland.

Tot binnenkort weer in Nederland.

Groet en tot binnenkort, Anita en Romke

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter van Andel:
    9 april 2017
    Hele goede reis terug entot binnenkort.
    Liefs,
    Peter (bedant voor de foto van Faro del Kolibri)
  2. Ineke:
    9 april 2017
    Hoi lieverds, nog even genieten daar. Fijn dat het goed gegaan is en een goede terugreis.
    Was leuk om jullie verhalen te lezen.
    Tot gauw bij een borrel!
    Un beso.
  3. Petra van steenis:
    9 april 2017
    Wat een mooie verhalen en wat een belevenis wat jullie allemaal hebben gezien en hebben meegemaakt. Een goede terug reis
  4. Jacqueline van Harten:
    9 april 2017
    Super leuk om jullie zo te hebben gevolgd.
    Wat een leuke verhalen en prachtige foto 's kwamen er voorbij.Indrukwekkend hoor allemaal.Voor nu goede thuisreis ,nog ff lekker thuis een weekje bijkomen en dan tja...zie ik je de week daarop toch gewoon weer op het werk Anita,
    groetjes Jacqueline
  5. Lia:
    9 april 2017
    Ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen met de prachtige foto's! En nu bijna naar huis, wie had verwacht dat jullie deze reis toch helemaal hebben kunnen doen!
    Goeie reis en tot snel,
    Liefs Lia.
  6. Peter van Andel:
    11 april 2017
    Welkom thuis en binnenkort horen we graag de mooie verhalen!

Liefs,

Peter