El tiempo mas calor e Carnaval

25 februari 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Na een slapeloze nacht in het vliegtuig, hebben wij de eerste snik maar dan ook snikhete dag in Buenos Aires er op zitten. Zelfs de Argentijnen zelf vinden deze warmte absurd. Tussen de 35 en 40 graden en ontzettend vochtig en dat eind februari!!! Leuk hotelletje in de trendy wijk van de  stad (Palermo). Toch eerst maar even alle kranen laten vastzetten, want na de eerste douche stond Anita al met een kraan in haar handen. Even getukt en toen toch maar rond gaan lopen In Palermo, tot aan brandende voeten toe. Het is carnaval dus vanavond ook de generale repetitie bijgewoond voor ons hotel van de lokale carnaval vereniging. Ja Aad kijk naar de video, zo pakken ze dit onder de grote rivieren in zuid Amerika aan. Andere koek dan het ozo kille Limmen.

De eerst Rib eye geserveerd gekregen, heerlijk mals maar wat een joekels. Met schaamrood op mijn kaken moet ik toegeven dat ik het niet helemaal naar binnen heb kunnen krijgen. Je heren broers een van Andel onwaardig, edoch het is niet anders.

Nu maar het bed morgen wacht er weer een warme en zware dag. Te beginnen met een 4 uur!!!!! Durende wandeling met een prive gids door de stad. Alleen als ik er aan denk, beginnen mijn voeten al pijn te doen.

Tot binnenkort.

1. Ineke:
    26 februari 2017
    Fijn dat jullie er zijn! Meteen in feeststemming met dit kleurrijke carnaval! Verkleedspullen bij je? We hopen dat het met jullie wandeling wat minder warm is. Wij gaan ook aan de wandel vandaag in Twente (8 graden ongeveer). Scheelt nogal! Veel plezier.
  2. Jan willem:
    26 februari 2017
    Leuke wijk, uitstekende restaurants. Ik was er met Caroline voor de kerst, toen was het al bloedheet. Vlakbij Recoleta, waar onze koningin is opgegroeid. Veel plezier.
  3. Tineke:
    28 februari 2017
    Jeetje Anita, genoeg voor de hele week?!? Je kijkt een beetje wanhopig;)