Welkom op ons reisblog!

6 februari 2017

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    6 februari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Peter van Andel:
    Lieve Romke en Anita,

Ik ga jullie volgen, dus hou me op de hoogte. Ik wens jullie een fantastische reis toe. Geniet van Zuid Amerika en van elkaar! Ik ben benieuwd naar jullie ongetwijfeld enthousiaste verhalen (en foto's).

Liefs,

Peter
  3. Romke en Anita:
    21 februari 2017
    Gaat lukken, laatste voorbereidingen lopen.

Liefs
  4. Ineke:
    Lieve Romke en Anita,

Nu gaat het echt gebeuren!!!! Leuk hoor. Veel plezier met de laatste voorbereidingen en dan..... ik duim dat het nog leuker wordt dan jullie verwachten!
    Kus van Ineke
  5. Romaike & nico:
    22 februari 2017
    We wensen jullie een fantastische reis en volgen jullie op de voet ;)
    Hasta la vista! Nico & Romaike
  6. Sandra, Machiel & Marie-Elise:
    22 februari 2017
    Goede reis, wij gaan jullie volgen. Geniet ervan en maak vooral veel mooie foto's en verhalen voor ons thuisblijvers.
  7. Sandra, Machiel & Marie-Elise:
    22 februari 2017
    Ojah, als jullie nog een leuke rondleiding willen van een local in Buenos Aires, laat het even weten, Leonardo woont daar en laat jullie graag de mooiste plekjes zien. Groetjes Sandra.
  8. Ruud:
    23 februari 2017
    Dat wordt een prachtige reis, heel veel plezier en geniet ervan!
  9. Sandra, Machiel & Marie-Elise:
    23 februari 2017
    Waarschijnlijk de mercado artisanal in San Telmo, daar verkoopt Leonardo zijn zelfgemaakte sieraden, dus twee vliegen in een klap :)