Casarates de Iguazu

7 maart 2017 - Puerto Iguazú, Argentinië

Gisteren via BA naar Iguazu gevlogen en laat aangekomen in ons hotel. Deze ligt lekker centraal midden in het centrum van Puerto de Iguazu. Wij hebben allemaal van die kleine boutique achtige hostels of hotelletjes, midden tussen de Argentijnen zelf. Komt wie ligging soms wat shabby over, maar is altijd vsn prima kwaliteit, en ook veel sfeervoller dan die grote jongens. In die van ons ben ik nog geen chinees of Japanner tegen gekomen (wel allemaal Europeanen). Vandaag naar de Braziliaanse kant geweest van de watervallen. Erg imposant en mooi en ook heel erg druk. De Argentijnse kant is gesloten omdat er een poema rond loopt. Hopenlijk is die morgen weg zodat wij morgen de Argentijnse kant kunnen bekijken. Nu gaan wij voor het eerst even lekker zwemmen in ons hotel zwembadje.

Tot horens van ons, leuk jullie reacties terug.

Groet Romke en Anita

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter van Andel:
    7 maart 2017
    Leuk al die verhalen en foto's!
    Weer wat mobieler?

Liefs,
    Peter
  2. Romke en Anita:
    8 maart 2017
    Hi Peet en anderen, mobiliteit gaat op zich prima met Brace, gisteren bijvoorbeeld toch al weer 8 km gewandeld. Been en knie zijn alleen nog wel wat stijf en dik. Gewoon niet te gek willen doen en dan gaat het prima.
  3. Tineke:
    8 maart 2017
    Mooi!!!! (alleen net ff te hoog ;))
  4. Romaike & nico:
    8 maart 2017
    Wat mooi! Leuk om te lezen. Geniet ervan!
  5. Ineke:
    8 maart 2017
    Wat fijn dat het lopen weer veel beter gaat! Gelukkig maar.
    Leuk trouwens om jullie verhalen te lezen. Veel plezier.
    Liefs van ons